Program do prowadzenia magazynu online. Wielu rodzajów dokumentów magazynowych, obsługa wielu magazynów

Magazyn

Aplikacja MENTOR w swoich strukturach posiada moduł magazynowy, który jest zaawansowany, a zarazem prostym w obsłudze narzędziem pozwalającym na prowadzenie gospodarki magazynowej Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki aplikacji w łatwy i szybki sposób można ewidencjonować produkty dostępne w Twoim magazynie, nadając im indywidualne numery katalogowe do których można wydrukować kody kreskowe ułatwiające rozpoznawanie produktów. Zastosowanie kodów kreskowych wspomaga przedsiębiorcę przy wprowadzaniu i wyszukiwaniu produktów będących na stanie magazynowym. W aplikacji zastosowano prosty interfejs nastawiony na użytkownika, co ułatwia wprowadzanie produktów na stan magazynowy. Po zrealizowaniu zamówienia dla klienta program wystawia

faktury bądź rachunki bezpośrednio z modułu do fakturowania. Wystawione faktury mogą być przekazywane bezpośrednio do klienta drogą elektroniczną. Program pozwala na prowadzenie wielu magazynów jednocześnie z możliwością przesunięć magazynowych towarów pomiędzy tymi magazynami. Moduł magazynowy umożliwia na tworzenie różnego rodzaju dokumentów magazynowych takich jak: PZ (przyjęcie zewnętrzne), WZ (wydanie zewnętrzne) i innych, z możliwością ich wydruku i zapis do plików PDF. Podczas projektowania aplikacji przewidziano ponadto ustawianie minimalnego stanu magazynowego, który powiadamia użytkownika o zbliżającym się wyczerpaniu produktów w magazynie.

Główne funkcje programu to:

Łatwość w obsłudze i szybkość w wyszukiwaniu produktów, tworzenie i obsługa wielu rodzajów dokumentów magazynowych do formatu PDF, tworzenie raportów sprzedażowych, edytor opisów produktów. Moduł Magazynowy przyspieszy i usystematyzuje prace w każdej firmie. Zwiększy kontrole nad danymi, pozwoli zaoszczędzić czas.

Faktura VAT
Zestawienie faktur
Archiwum faktur